Зверніть увагу!
Пропонований проєкт також можна реалізовувати під час карантинних заходів. Для цього варто використовувати соціальні мережі та месенджери. Тобто, слід рівномірно розділити завдання між усіма членами команди та виконувати їх індивідуально. Після цього керівник має перевірити якість виконаної роботи.
Ролі та функції учасників проєкту
Насамперед об’єднайтеся у команду із 7 учасників (це можна зробити самостійно чи з допомогою вчителя). Після цього оберіть керівника для вашої групи. Він має координувати роботу всіх членів команди, критично оцінювати вашу результативність, слідкувати за термінами виконання роботи. Також на нього покладена відповідальність за співпрацю з учителем. За бажанням керівник проєкту може виконувати й інші важливі функції.
Усі інші учасники проєктної групи зможуть виконувати такі ролі:
- шукача інформації та дослідника основних природних небезпек, які можуть виникати навесні;
- шукача інформації та дослідника основних загроз, які пов’язані з харчуванням і порушенням режиму дня весною, у час канікул чи карантину;
- шукача інформації та дослідника небезпек, які пов’язані з дорожнім рухом і поведінкою на вулиці у відповідний період;
- шукача інформації та дослідника безпечної поведінки в гомадських місцях, правил взаємодії з іншими людьми (насамперед незнайомцями) під час канікул і карантинних заходів, а також у вільний час;
- шукача інформації та дослідника протипожежної безпеки;
- ілюстратора, який буде займатися оформленням візуальних елементів (фотозвіту, буклетів, листівок тощо).
Робота над створенням кінцевого продукту та його презентація повинна відбуватися за участі всіх членів команди (це можна робити дистанційно). Також дистанційно слід проводити обговорення чи мозковий штурм, використовуючи для цього різноманітні додатки, соціальні мережі та месенджери (наприклад, Instagram та Facebook).
Виконайте завдання
Укажіть функції та обов’язки, які взяв на себе кожен учасник вашої команди.
Критерії оцінювання роботи над проєктом
Якщо проєкт виконується в межах виховної чи позакласної роботи, учитель може використовувати насамперед вербальні методи оцінювання. Адже головне завдання проєкту – показати, що канікули мають бути не лише веселики, але й безпечними. І кожен із нас може (і має) зробити їх такими.
Якщо ж проєкт реалізується на уроці з основ здоров’я, то учасники можуть отримати до 12 балів. Ця оцінка включає кілька складових. Зокрема:
За виконану роботу на кожному з етапів (до 5 балів):
- повнота і відповідність обраних джерел інформації (1 бал);
- логічність та послідовність дій учнів (1 бал);
- ефективність проведення практичної роботи (2 бали);
- підготовка доповіді (1 бал).
За якість фінального продукту та його презентацію (до 5 балів):
- оригінальність та самостійність створення готового продукту (2 бали);
- логічність викладу матеріалу, взаємозв’язок текстового/графічного продукту та його усної презентації (1 бал);
- відсутність фактичних чи інших грубих помилок (1 бал);
- творчий підхід до вирішення проблемного питання (1 бал).
Оцінка власних дій та досягнень інших членів команди: кожна дитина може оцінити свої старання до 1 бала, а також успішність інших учасників групи – також до 1 бала для кожного учня (загалом до 2 балів).
Потрібні матеріали
Комп’ютер, ґаджети, підручники, зошити, канцелярське приладдя, матеріали з інтернету, інтернет-ресурси для створення візуальних матеріалів, аркуші білого паперу для створення пам’яток та мотиваційних листівок.
Befunky – безкоштовний фоторедактор для редагування зображень і створення колажів
https://www.befunky.com/
https://www.befunky.com/
Fotor – безкоштовний англомовний онлайн-сервіс для обробки зображень
https://www.fotor.com/
https://www.fotor.com/
iLoveIMG – безкоштовний онлайн-сервіс, що пропонує широкий спектр можливостей для редагування та обробки зображень
https://www.iloveimg.com/uk
https://www.iloveimg.com/uk
Оформлення результатів роботи та презентація
Результатом вашої роботи буде колективна доповідь (до 7-10 хвилин) про основні загрози, які можуть спіткати дітей та дорослих у час канікул і карантинних заходів, а також правила їх попередження.
Також вам потрібно створити пам’ятку з правилами поведінки у різних ситуаціях під час весняних канікул і карантинних заходів (на дорозі, на відпочинку, за святковим столом, у громадських місцях тощо). Це може бути навіть кілька окремих пам’яток. Їх також можна зобразити у вигляді інфографіки (використовуючи ватман чи спеціальні інтернет-сервіси).
Також ви можете обрати альтернативне завдання: зняти і змонтувати короткий мотиваційний відеоролик (тривалістю 3-5 хвилин) на таку ж тему. Ви маєте попередити вчителя про свій вибір заздалегідь.
Результати вашої роботи будуть представлені на уроці чи під час виховної години.
Комментариев нет:
Отправить комментарий